حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

خوش آمدی

1392/4/8 13:54
974 بازدید
اشتراک گذاری

حسین عزیز ! اولین روز و شب زندگی ات در کنار مامان جون بر روی تخت بیمارستان گذشت یک شبانه روز گذشت .

 

niniweblog.com

 وصال هر لحظه نزدیک و نزدیک تر می شد بالأخره به بابایی اجازه ملاقات دادند . چه بگویم ... آندم که تو را دیدم... چشم هایم با دیدن جمالت روشن شد نور وجودت سراسر تنم را پوشاند ماه تمام من در آغــــــــوش بابا آرام گرفت .

 

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم        چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

  niniweblog.com

 

 

نزدیکی های ظهر دوشنبه برگ ترخیص نوزاد را از بخش گرفتم ...  .

"الهی و ربی من لی غیرک" 

 امروز حسین جون به خانه می آید و قدم بر چشم و دلمان می گذارد .   

 

رقص گل رز شکلک ها

رواق منظر چشم من آشیانه توست       کرم نما و فرود آی که خانه خانه توست

 

 

 

 

 شاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزاد  و  اینگونه بود که حسین  نزدیک ساعت 14 روز دوشنبه یازدهم خرداد 88 در کانون گرم خانواده جای گرفت .

خواهم کنم مهمان تو را در گوشه ای از قلـــــــــــــــــــــــــــــب خویش

آیا قبولش می کنی این کلبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ویرانه را

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان وبابای ایلیا
17 خرداد 92 18:58
سلام.

ممنون از حضورتون و لطفتون.

ما با افتخار شما رو لینک کردیم


سلام
ایلیاجون هم به جمع دوستان حسین پیوست

حسین به این دوستی افتخار می کنه.


زن دایی
19 خرداد 92 14:31
یادش بخیر اون روزا من ودایی فیروز یه

پنج ماهی میشد که نامزد بودیم وچه روزهای پر خاطره ای بود

یادمه که من بالا سرت نشته بودم وبا دستای کوچولوت بازی بازی میکردم که یهو از ته دلت خندیدی ومنهم فوراً ازت یه عکس گرفتم کلی ذوق کرده بودم ومیگفتم که این عکس رو به هیشکی نمیدم چونکه اولین لبخندت بود

امیدوارم که سالهای پیش رو با شادی وسلامتی ودر کنار هم بودن شاهد قد کشیدن روز به روز تو وامیرعلی باشم


سلام زندایی جون

راستش بابای فراموشکارم چون تاریخ اومدنتون رو فراموش کرده بود تو این پستم بهش اشاره نکرده .

یادش بخیر کادوی تولدم که واسم خریده بودین خیلی قشنگ بود یادتونه که آدم آهنیه رو میگم .

در ضمن اون عکسمو می خرمچند می فروشین ؟...
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 خرداد 97 10:23
خوش اومدی عزیزمممم  
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
13 خرداد 97 12:00
گلسلام دوست عزیز و همراه گرامی ممنون از اینکه بهمون سر زدین مررررررررررررررررررررررسیگل  
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:39
😍 😍 😍