حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

باباجــون تولدت مـبارک

1392/5/1 11:22
512 بازدید
اشتراک گذاری

 بمناسبت پنجم خرداد سی و هشتمین سالروز تولد بابای حسین

بابای خوبم ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشونیم رو بر خاك می گذارم و خدا روشكر می كنم كه فرزند انسان وارسته ای چون شما هستم. بابا جونم عاشقانه دوستت دارم و دستات رو میبوسم.

niniweblog.com

تو ذهنم به دنبال واژه ای بودم،واژه ای که پاسبان حرمتتان باشد ....  اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتونه عظمت حضور تو رو در زندگی من وصف کنه

 

فقط میگم ” دوستت دارم بابای مهربونم ” تولدت مبارک..

niniweblog.com

پسندها (5)

نظرات (6)

امیر حسین
5 خرداد 92 11:59
سلام حسین آقا اولا خیلی شباهت زیاد به پدرت داری دوما اون موقع که به دنیا اومدی بابا جونت دیدن داشت سوما خدا 120 سال عمر با عزت بده زیر سایه پدر و مادر
باباي امير علي
5 خرداد 92 14:37
حسين جان به تو و بابا و مامانت تبريك مي گم انشالا همگي 120ساله بشيد
مامان حسین
5 خرداد 92 22:37
همسر عزیزم تولدت مبارک این 10 سال زندگی مشترک چقدر زود گذشت امیدوارم همیشه سایه ات بالاسر خانوادت باشه .
خورشیدخورشید
27 اردیبهشت 97 10:52
تولدتان مبارک جشنجشن
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 اردیبهشت 97 14:54
سلامت باشید انشاالله
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:38
😍 😍 😍