حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

دهــمین سالگـرد عـــقد مامان و بابا

1392/6/12 10:52
5,942 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی زیباست اگر در تلاطم زمان گم نشویم...

 

حسین عزیزم ای ماه تمام من ! امروز بیست و سوم مرداد 92 دهمین سالگرد عقد مامان و باباست . 

ده سال پیش در چنین روزی بابایی با بهترین هدیه از سوی خداوند متعال سورپرایز شد  که هنوز  و تا قیامت از داشتن چنین هدیه ای بر خوشتن خویش میبالد .

 

همسر عزیزم !

به یقین بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر پرتلاطم زندگی است .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

و قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست و آهنگ زیبای عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست . 

 Love heart 638

 

 

همسر عزیزم ! با عشق تو بی نیازم از هرچه که هست و با عشق تو چاره سازم هر آنچه که نیست .Love heart 567

 

 

شریک زندگی ام ! ده سال پیش شانه هایت را برای تکیه انخاب کردم تو پناه من شدی در لحظه های بیقراریم در عبور بادهای خزان .

روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم .

 

همسر عزیزم ! عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم .

محبت را در قلب تو یافتم.

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم . تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

ده سال تمام است هر روز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد . 

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است و من وجود پر مهر و سرشار از عشق تو را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم ومی دانم با تو میشود به خدا رسید .

Love heart 599

عزیزم ! دهمین سالگرد عقدمان مبارک .

 

 

 

 مهربانم !

با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 این را به آسمان بگو . تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی .


سالروز یکی شدنمان خجسته باد .

 

 

 

   به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم .

 

 

 

 

 

 

 اکنون که از فضل خدای مهربان حاصل  پیوندمان فرزند دلبندمان و یادگار ارزشمندمان  "حسین ماه تمام من" خلعت زیبای پدر  و  مادر بودن را بر قامت من و تو پوشانیده و با نور وجودش کلبه جان و دلمان را روشنی بخشیده است .

به شکرانه این فضل بزرگ الهی ،  سر تعظیم بر آستان حضرت دوست فرود آورده و به یاد خاطرات قشنگ  10 سال باهم بودنمان این روز عزیز را  جشن می گیریم و یادش را  گرامی می داریم .

 طبق معمول انیس لحظه های دلخوشی هایمان در  جشن دهمین سالگرد عقدمان  بعد از خدای مهربان دایی فیروز گل و زندایی مهربان حسین "ماه تمام من" بودند البتّه این بار فرق می کرد .

میهمانی از نژاد باران صفابخش مجلس مان بود .

فرشته ای کوچک بنام  امیرعلی  پسر دایی خوشگل حسین آقا که یازده ماه پیش آفریدگار بزرگ روح پرعظمت انسانیت را در کالبد خاکی اش دمید و در یک کلمه تمام زیبایی های جسمی و قلبی را در کادویی پیچیده و به دایی و زندایی حسین جون هدیه بخشید ... .

ماشاألله و لا قوةً  الِّا بالله العلی العظیم والحمدلله رب العالمین .

ای پروردگار بزرگ از تو می خواهیم چگونه زیستن را به ما بیاموزی...

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

امیرعلی
24 مرداد 92 1:16
عمه عزیزم،عموی مهربانم دهمین سالگرد ازدواجتان هزاران بار مبارک انشاءالله صدمین سال را هم جشن بگیرید
هزاران بار مرسی عموجونقربون شکل ماهت ای جان و دلم امیرعلی خوشگلم
ارلا
24 مرداد 92 12:35
سلام

دهمین سالگرد ازدواجتان مبارک
ممنون از حضور قشنگتون
ارلا
24 مرداد 92 12:36
گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد

مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر

سالگرد ازدواجتان مبارک

قدردان حضور گرمتان هستیم
داي داي فيروز
26 مرداد 92 15:37
با عرض تبريك بمناسبت تولدت حسين ماه تمام من و همچنين دهمين سالگرد ازدواج مامان و بابا انشالا كه هميشه شاد و سلامت در زير سايه بابا و مامانت باشي
مچکرم دای دای
امیر حسین و مامانش
27 مرداد 92 9:59
سلام ممنون از همکاریتون با ما اومدم خبر بدم ک محمد طه گلمون پیدا شده از دیروز خدا به درد دل های مادرش گوش کرد
موفق و موئد باشید
الهی صدهزاااااااااااااااار مرتبه شکر

مامان و بابای ایلیا
28 مرداد 92 19:28
سلام سلام.
مبارک باشه سالگرد ازدواجتون
ایشالله صدمین سالگرد ازدواجتونو جشن بگیرید و همین طوری با عشق پاکتون زندگی کنید کنار حسین جون
ما بروزیم
متشکریم

ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 1:37
دهمین سالگرد یکی شدن دلهاتون مبارک
انشاالله سالیان سال خوشبخت در کنار هم زندگی کنید و سایه پر مهرتون بر سر حسین کوچولو
قدردان حضور گرمتون هستیم .

mahyamahya
16 تیر 97 15:03
گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد  مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر  سالگرد ازدواجتان مبارک
mahyamahya
16 تیر 97 15:03
مبارکه
mahyamahya
16 تیر 97 15:04
پست بزارید ماهم نظر بدیممحبت
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:56
😍 😍 😍