حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

شـهادت مــولای مـتقیان تسـلیت باد

1392/5/15 17:42
1,603 بازدید
اشتراک گذاری

  

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

حسین عزیزم ای ماه تمام من ! دست در دست پدر بگذار

برویم سوی خدا ، یا علی گوییم ، برویم تا درگه نور و امــــــید

تا به جایی که مَلَک ره نبرد  برویم سوی خدا سوی حق سوی امید

 باید قدرمان قدر شود قدر مـقدّر بشود قدرمان قدر شود قدر مقدّر بشود

 امشب عزیزم  شب بیست و یکم ماه رمضـان است شب نزول قـــــرآن است

 امشب شب قـدر است شب تقدیر و برات است شب امـضای مقـدّرات است

شب برآورده شدن حاجات است شب قـــــــرآن به ســــــــرگرفتن است 

حسین عـــــزیزم ! شب قـدر، وقت شناختن قــدر خویــشتن است

  شب جاری شدن رحمت دوست شب یک دعوت مخصـــوص   

 کوله بارت بربند که امشب همگی پیش خـدا مهمانیم .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ کارت پستال درخواستی طراحانکارت پستال درخواستی طراحان 

 

ماه تمام من ای بند دل مادر !

  امشب شب دیدار خـــــداوند و علیست

امشب شب پایان غم و غـــصه و اندوه علیست

شاه مردان علی ، عاشق هـو بود و خـدا عاشق او بود

قیمت عشق خدا قتل علی بود و این قدر علی بود و علی بود

در مسلخ عشق جز نکـو را نکشند        روبه صفتان زشت خو  را  نکشند

گر عاشق صادقی ز کشتن مهراس        مـــــردار بود هر آنکه او را  نکشند

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

قوله رحمان :

 مَن طَلبَني وَجدني و مَن وَجدني عَرفني و مَن عَرفني أحبَّني

 و من أحبَّني عَشَقني و مَن عَشقَني عَشقتُهُ و مَن عَشقتُهُ قَتلتُهُ 

 و من قَتلتُهُ فَعَليَّ دیتــُهُ و مَن هُــــــــو عَلَيَّ دِیتُــهُ فأنَا َدِیتُــهُ

 خداوند تبارک و تعالی:

 آنکس که مرا طلب کند، می‌یابد،آنکس که مرا یافت، میشناسد،آنکس که مرا شناخت، دوستم میدارد،آنکس که مرا دوستم داشت، به من عشق می‌ورزد،آنکس که مرا عشق ورزید،من نیز به او عشق می‌ورزم،آنکس که به او عشق ورزیدم، میکشم او را،آنکس را که من بکشم، خونبهایش بر من واجب است،آنکس که خونبهایش بر من واجب است، پس من خونبهایش هستم.

 

 

دل را ز شرار عشـــق سوزاند علی(ع)

                                     یک عمر غریب شهر خـود ماند علی(ع) 

وقتی که شکافت فرق او در محــــراب

                                     گفتنـــــد مگر نمــاز می خواند علی(ع)

         

   

 

  

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان روانشناس
10 مرداد 92 0:33
دوست عزیز لطفا این صفحه رو مطالعه کن
http://psychology.niniweblog.com/post237.php

ممنون از راهنمایی تون

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:52
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
مامان و بابای ایلیا
19 مرداد 92 18:34
عیدفطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان امیرحسین
20 مرداد 92 22:12
عالی بود خدا حسین خوشگلتونو حفظ کنه لطفا هر روز به وب ما سر بزنید و ما هم به وب شما سر میزنیم خیلی ممنون اسفند دود کنید چون پسملتون خیلی خوشگله
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 خرداد 97 9:55
خدا براتون حفظش کنه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
13 خرداد 97 12:11
گلسلام دوست عزیز و همراه گرامی ممنون از اینکه بهمون سر زدین مررررررررررررررررررررررسیگل  
خورشیدخورشید
27 تیر 97 23:06
گلگلمحبتمحبتمحبت​​​​​​​ گلگلگلمحبتمحبت​​​​​​​محبت​​​​​​​ ​​​​​​​گلمحبتمحبت​​​​​​​محبت​​​​​​​ ​​​​​​​
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:57
😍 😍 😍