حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

جـــــــشنواره نی نی شــــکمو

1392/5/1 9:34
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان...

حسین "ماه تمام من" با پسمل دایی های نازنینش "محمدمهدی" و "امیرعلی"  در جشنواره نی نی وبلاگ با هم ائتلاف کردن اگه دوس داشتین بهشون رأی بدین . ممنون...  .

گل های زندگی ما هم به تلافی محبت شما این سه تا سبد گل را پیش پیش تقدیمتون می کنن.  

فقط کافیست کدهای 289 338  ٤٧٤ را به صورت زیر (حتماً فاصله رعایت شود) به 20008080200 پیامک نمایید ...

 289   338  ٤٧٤

 

 

حسین "ماه تمام من"

 

محمد مهدی پسمل دایی نازنین "حسین ماه تمام من"

 

امیرعلی  پسمل دایی عزیز "حسین ماه تمام من"

پسندها (6)

نظرات (7)

امیرعلی
14 تیر 92 14:57
به به پشل عمه و پشل عموی شکموی خودم منتظر باشین عکس من هم در راهه

سلام بجنبین
یادگار
16 تیر 92 14:11
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند



زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ



زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز



زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز



زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست،



زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر …





مرســـــــــی از حضور قشنگتون چشم براه قدم های سبزتان هستیم بازهم به ما ســـــــــر بزنید
کاش آدرس وبتان را مـی ذاشتین و یا ردّپایـــــــــــــــــی.
مامانی درسا
17 تیر 92 1:13
سلام مامان و بابای حسین جان به پسرتون و اون دو تا گل رای دادم البته دیگه سیم کارتای خودمون شد .... از دوستانم ...... البته فقط تونستم یه رای بهشون بدم ...... ببخشید انشاالله برنده شن

سلام شرمندمون کردین ممنون از حضور گرمتون و سپاس از لطف بی حدّتون
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 خرداد 97 22:32
شکموی بامزه گلبوسگلبوس گلبوسگل گلبوس گل​​​​​​​ ​​​​​ ​​​​​​  
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
12 خرداد 97 23:35
گلگلگلسلام دوست عزیز و همراه گرامی ممنون از اینکه بهمون سر زدین مررررررررررررررررررررررسی گلگلگل​​​​​​​
خورشیدخورشید
28 تیر 97 0:15
گل گلگل گلگلگل​​​​​​​ گلگلگلگل​​​​​​​ گلگلگلگلگل​​​​​​​ گلگلگلگلگلگل​​​​​​​ گلگلگلگلگلگلگل گلگلگلگلگلگل​​​​​​​ گلگلگلگلگل ​​​​​گلگلگلگل ​​​​​​​گلگلگل​​​​​​​ گلگل ​​​​​​​
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:51
😍 😍 😍