حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

سلام تهران

1392/4/8 13:32
750 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه  نهم اردیبهشت 88 در حالیکه هشتمین ماه سفرت تموم می شد اسباب کشی کردیم .niniweblog.comniniweblog.com

                                                                                                 

بعد از یک و نیم سال زندگی در کرج ،ایستگاه بعدی مان تهران بود که هم به محل کارم نزدیک بود و هم بیشتر مراقب تو و مامانی می شدم اون روز دایی فیروز مرخصی گرفته بود خدا حفظش کنه خیلی به زحمت افتاد  . چه میشه کرد یه مثل ترکی میگه  "دست شکسته وبال گردنه " و دقیقاً یک ماه قبل از زمینی شدنت ، در تهران ساکن شدیم و کرج با همه خاطراتش به تاریخ پیوست... .

 

 

ادامه دارد ...                    

پسندها (6)

نظرات (3)

زن دایی
19 خرداد 92 14:40
یادش بخیر من فقط یه بار به اون خونتون اومدم ولی کلی ازش خاطره دارم چونکه یکی از بهترین سفرهای مشهد رو از اونجا راهی شدیم ویادش بخیر که چطوری خودمونو به ایستگاه قطار رسوندیم
شما تو دل مامانی بودی وما مجبور بودیم که یه ایستگاهی رو بدوییم هنوز هم وقتی یادش میافتم کلی خندم میگیره زحمت اون سفر با بابا ومامانت بود وما فقط مهمون بودیم خلاصه یادش بخیر
شام تو قطار،شعر خوندنای بابات ،فیلم برداری من ،اجاره اتاق ،رژیم ،برنج شور و....

سلام زندایی
من که از اون روزا چیزی یادم نمیاد ولی مامان اینا میگن اون سفر از بهترین روزهای عمرشون بوده.
میدونم که شما هم مثل ما دلتون برا امام رضا(ع) تنگ شده خیلی دوس دارم تو حرم امام رضا(ع) دست امیرعلی رو بگیرم و تو حیاط باهم بدویم .
نترسین گم نمیشیم .
خورشیدخورشید
27 تیر 97 22:49
گلگلمحبتمحبتمحبت​​​​​​​ گلگلگلمحبتمحبت​​​​​​​محبت​​​​​​​ ​​​​​​​گلمحبتمحبت​​​​​​​محبت​​​​​​​  
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:41
😍 😍 😍