حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

نفس مامان وبابا وبلاگ نو مـبارک

1392/4/8 16:10
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها من حسینم

سلام قند عسل وبت مبارک ....

حسین عزیزم  امروز ساعت 13 ظهر چهارشنبه  25 اردیبهشت سال 1392 وبلاگت را شروع کردم .

باید کلی از امیرعلی و زندایی مرضیه ممنون باشیم که با کمک های  ایشان توانستیم این وبلاگ را برایت ایجاد کنیم امیدوارم روزی بزرگ بشی و خودت نویسنده این وبلاگ باشی .

به امید آنروز.

پسندها (6)

نظرات (13)

امیرعلی
25 اردیبهشت 92 15:12
به به پسل عمه حسین وب نو مبارک
عمو ته تغاری
30 اردیبهشت 92 14:30
حسین جان و دلم ! لباس هایم که تنگ می شد می بخشیدم به این و آن... ولی دل تنگم را... حالا... چه کسی می خواهد؟!!! دلم برات پر میزنه وروجکم...
مامان ریحانه
30 اردیبهشت 92 14:43
نیا باران زمین جای قشنگی نیست من از اهل زمینم خوب میدانم که اینجا جمعه بازار است...! ودیدم عشق را در بسته های زرد و کوچک نسیه می دادند زمان سرد است و بی احساس...طراوت دور! نیا باران چرا اینگونه میایی؟؟ من از اهل زمینم خوب میدانم که اینجا گل در عقد زنبور است ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست میدارد نیا باران زمین جای قشنگی نیست....!!!
مامان امیرعلی
30 اردیبهشت 92 23:35
به به چه نی نی تمیز ممیزی،چخدر خوشمزه ای بیام بخولمت

به دوران کودکیت برگرد
کودک که بودی از زندگی چه میدانستی؟
نگاهت معصوم و خندهای کودکانه ات از ته دل
بزرگترین دلخوشیهایت داشتن اسباب بازی دوستت،پوشیدن گفش بزرگترها
و حتی خوردن یک تکه کوچک شکلات
بچه که بودی حسادت،کینه و نفرت در قلب کوچکت جایی نداشت
دوست داشتنت پاک و بی ریا
بخشیدنت با رضایت
چاره ی ناراحتی ات یک لحظه گریستن
و این پایان تمام کدورتها بود
می خندیدی و در دنیای خودت غرق می شدی!
چه شد؟ بزرگ شدی؟؟؟



امیر حسین
18 خرداد 92 13:09
مارال
21 خرداد 92 20:06
حسین جان وبت مبارک درضمن لینک شدید خواستید منا لینک کنید و از شکلکهام استفاده کنید
مارال
2 تیر 92 15:37
آپم
مارال
8 تیر 92 10:51
نمیدونم
خورشیدخورشید
27 اردیبهشت 97 10:43
به امید آنروزبغل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 اردیبهشت 97 14:50
تشکر از حضورتانزیبا
mahyamahya
15 خرداد 97 8:58
ای جااااان چقدر نازهههه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 تیر 97 0:35
ای جاان تو چقدر نانازیییییییییییییییی
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرررررررسی
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:36
😍😍😍