حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

دلنوشته حسین برای حاج قاسم

1398/10/19 13:54
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حاج قاسم ! من یکی از میلیونها انسان آزاده اندیش جهان هستم .

پدرم به عشق رهبر آزادگان جهان ،  نام حسین را بر من نهاد .

من افتخار می کنم از تبار دوست و همرزم شهیدت ، شهید  پرافتخار وطن و مدافع حرم آل الله سرهنگ پاسدار حاج سیدرضا مراثی لیلان با سردار قلبها سخن می گویم . 

پدرم شما را خیلی دوست دارد و می گوید :  شما در راه پاسداری از حرم های الهی شهید شدید .

او می گوید : شما 40سال در کوه و دشت و بیابان به دنبال شهادت گشتید و عاقبت به آرزوی خویش رسیدید .

من داعش را در سریال پایتخت دیدم و تنم لرزید . پدرم می گوید :  داعش را شما نابود کردید و تکفیری ها را به سزای عملهای ننگینشان رساندید . اگر شما نبودید معلوم نبود داعش چه بلایی به سر امثال من و خانواده هایمان می آورد . من از شما بخاطر آرامش و امنیت امروزم تشکر می کنم .

 

او در ادامه می گوید : امروزه جنبش های مقاومت وامدار خون شما هستند .  آزادی سوریه ، بیداری حماس ،  جسارت حزب الله ، قدرت انصارالله یمن و انسجام یگان های حشد الشعبی بخشی از مدال های افتخار شما هستند .

یک دنیا مدیون مبارزات شماست . من فقط ده سالمه و چیزی از انفجارهای گسترده داعش در سفارتخانه های کشورهای اروپایی نمی دانم ولی پدرم همه چیز را برایم گفته است .  

پدرم می گوید : شما آزادراه پیاده روی اربعین را در لابلای حرامیان بعثی ، داعش و یانکی ها احداث نمودید .

من به پیکر مطهر پاره پاره ات سلام می کنم .

به بدن های سوخته همرزمان شهید و یاران فدارکارت ، به  ابو مهدی المهندس عزیزت سلام می کنم. شهادتتان مبارک ...

دست جدا از بدن افتاده ات چه حکایتی دارد سردار که قلب پدرم را پاره پاره می کند ...؟؟؟...!!!

التماس می کنم برخیز که مرگ از قامت تو می ترسد . برخیز که حرامیان در بیشه های عربستان هلهله و شادی می کنند . برخیز علمدار ! حرم تو را می خواند . برخیز حرم تو را می خواهد ...

قاتل سفاک تو را خداوند لعنت کند که همچون سلف ناپاکش یزید ملعون ، رسوای ابدی شد .

پدرم می گوید : شهادت تو  تفسیر روایت احلی من العسل قاسم ابن الحسن است .

راز سه امضای آخرین دستنوشته ات چیست سردار ...؟؟؟...

سپاس خداوند را که تو را  چنین پاکیزه پذیرفت ...

سردار مهربان ! مهرت چنان بر دل عالم نشست که اکنون یک جهان منتقم خون تواند و تا # انتقام سخت نگیرند آرام نمی گیرند . بقول سید حسن نصرالله ارزش کفش حاج قاسم از سر ترامپ بیشتر است .

تشییع میلیونی و جهانی پیکرهای مطهر  موجب وحدت مسلمانان جهان شد .

وداع باشکوه مردم شهرهای بغداد ، کاظمین ، نجف ، کربلا ، سامرا ، خوزستان ، خراسان ، تهران ، قم ، جمکران و کرمان با سیدالشهدای مقاومت به آمریکای زبون و جنایتکار ثابت کرد واژه شهید قاسم سلیمانی بسیار خطرناکتر از سردار سلیمانی است . 

شهامت دختر پاکدامنت زینب هنگام سخنرانی آغاز نمازت یادآور خطبه آتشین حضرت زینب (س) در رثای شهیدان کربلاست . بقول ایشان نام حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم و تکفیر را می لرزاند .

باید شبیهت زیست . منش هاشمی ات یک جهان را شیفته کرد . روز شهادت تو روز خجالت مسئولین هم است . ضجه فقهای دین دلها را کباب می کند ... راستی راز گریه های نماز آقا چیست ؟  رهبرم غصه نخور  بی علمدار نیی . قاآنی همان قاسم سلیمانی است .

خداوند ارواح طیبه تان را با شهدای کربلا محشور فرماید ان شاألله...

​​​​​الهی آمین 

 

پسندها (12)

نظرات (4)

مامان فاطیمامان فاطی
19 دی 98 21:25
زنده باشی حسین اقا
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از لطف شما
 
مامان صدرامامان صدرا
19 دی 98 23:59
تسلیت ایرانم خیلی ناراحت شدیم 😔
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
واقعا ناراحت کننده است . 
خداوند رحمتشان کند .
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:18
☺️🌺🌹
مامانیمامانی
21 دی 98 18:21
چه دل نوشته ی جانسوزی😣 
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از شما دوست عزیز ...
خداوند روح مطهرشان را شاد گرداند .