حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

🏴ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تسلیت باد .🏴

1398/6/12 0:24
596 بازدید
اشتراک گذاری

🏴رقـیه س ثابت کرد:

اگر حسین ع را صدا بزنی،
حسیـــن ع به خرابه هم می‌آید ...
و اگر خوب تمنا کنی، حسین ع با سر می‌آید ...

 حسیـن جان!
 به حق مادرت زهرا س
به خرابه ی دل ما هم سری بزن
...💝💗💟

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

خدای من امام حسین (ع) چه کرده است با دلها که ضجه های "ماه تمام من" دل بابا را شخم زد . 

🏴الو سلام بابا

- سلام جان بابا

🏴کی می آیی بابا

- تاسوعا عزیزم 

🏴من پیرهن سیاهمو میخوام بابا

- ​​​​​​باشه باباجون با خودم میارم

🏴نه بابا من تا اون موقع نمیتونم صبر کنم .

و دل بابا ریخت ...

خدا حفطش کند یاد یار دبستانی ام افتادم و با قطار برایت فرستادم  ...

امشب "ماه تمام من" پیراهن عزای مولایش را به تن کرد ...

عکس ندارم ازت با یادت شب را سحر میکنم ...🏴🏴🏴🏴🏴🏴

 

 

پسندها (18)

نظرات (10)

عمه فروغعمه فروغ
12 شهریور 98 0:42
عزاداریتون قبول حق🌹
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
سپاسگزارم
عزاداری شما هم قبول باشه🌷

12 شهریور 98 8:36
عزاداری هاتون قبول🌸
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
قبول حق التماس دعا🌸

12 شهریور 98 8:55
عزاداریتون قبول حق
التماس دعا
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
همچنین
قبول حق
محتاجیم به دعا🌷
مامانیمامانی
12 شهریور 98 9:37
عزاداریهاتون قبول و التماس دعای فراوان🌹
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
همچنین
قبول حق
محتاجیم به دعا🌷
سحرمامی آرتین
12 شهریور 98 10:28
عزاداریتون قبول حق
انشاالله امام حسین(ع)گره ازکارهامون بازکنن.
الهی آمین
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
همچنین
قبول حق
ممنون از دعای قشنگتون
الهی آمین🌷
مامان پریمامان پری
12 شهریور 98 10:39
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست....

عزاداری هاتون قبول
التماس دعا🙏
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
همچنین
قبول حق
محتاجیم به دعا🌷
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 شهریور 98 12:26
التماس دعا
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ

محتاجیم به دعا🌷
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
12 شهریور 98 15:31
عزاداریاتون مقبول درگاه حق🌹
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از شمام همچنین قبول باشه ...
محتاجیم به دعا
مامان صدرامامان صدرا
12 شهریور 98 23:45
عزاداریهاتون قبول 🌹🌹🌹التماس دعا🙏
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از شما هم قبول باشه
محتاجیم به دعای خیرتان🌹🌹🌹

13 شهریور 98 14:25
عزاداریتون مقبول درگاه حق
التماس دعا🌸
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون محتاجیم بدعا🌸🌸