حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

حـــــلما و حســــین

مســـافرت شمــــال98

1398/5/24 14:00

قند عســلای شیـــرین من ! امســال بخــاطر رعایت حال پرنسس مامان که گرمازده نشود قصد مسافرت شمال رو نداشتیم . به دلهــامون گفته بودیم که هوای توشمــال به سرش نزند تا خلســه شمــال 97  از تنمـــان برود و نیز غنچـــه قشــنگ باغ  زندگیمـــون خوب بشکفــد که آفتاب اذیتــش نکند و خم به ابرویـــش نیاید و توشمـــال برایـــش خوش بگـــذرد . 😍😍😍

انصافا شما باشی چه تصمیم می گیری  ...!!!!...؟؟؟  وقتـــی خداوند پیک رحمتـــش را بدون مزد و منــت به در خانه ات می فرستـــد تا هوای نور را در سرت بپـــروراند و خاکســـتر غمهــایت را به دریا بریزد و یک نطلــبیده ای را مرادت بکند که در باورت نمی گنجـــد .  اینقدر که زندایی جونتــون هوای شما دو تا رو داره فقط می نشــینم و به حالتـــون غبـــــطه ها می خــورم  و برای خوشبختــی و سلامتــی خودشون و خانوادشـــون دعــاها می کنم .💖💖💖

راستش دل خوشی از مسافرت شمال97 ندارم و برای نوشتن پستش تمرکزم بهم می ریزد که سعی میکنم بزودی همه چیز را توضیح دهم و بغضی که یکسال در گلویم مانده را بترکانم .😐😐😐

بگذریم ... قرار و مدارها رو گذاشتیم و  برای نهم مرداد بمدت سه شب بهارستان نور را رزرو کردیم . همه چیز بخوبی پیش رفت و صبح چهارشنبه نهم مرداد به همراه خانواده محترم دایی فیروز از مسیر جاده هراز به سوی نور حرکت کردیم . صبحانه را در رودهن خوردیم و حدود ساعت 12 ظهر به نور رسیدیم .

نور یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایرانه و ساحل خیلی تمیز و شیک کمپ هتل آپارتمان بهارستان واقعا بی نظیر و رویایی هست و با توجه به ویوی بسیار زیبا و نزدیکی محل اقامت به ساحل (حدود 100متر) هر چقدر از جذابیتهایش بگوییم باز هم کم است .

حلمایی من که تو باشی خداوند وسط تابستان هوای توشمال را تا 10 درجه خنک می کند که خنکای نسیمش کودک شاد درونمان را بیدار کند که هر شش نفرمان حلما شویم و یک مسافرت توپ و عالی در خاطراتمان ثبت بشود .

و ماه تمام من که تو باشی روشنی تقدیر ، خاطره های تاریک را هضم می کند و توشمالی دیگر می آفریند که مثالش در قصه ها یافت مـــی نشــــود .

و امیر قلبهایمان که تو باشی ادب و انسانیت ، مشق شادی هایمان می شود و مرام و معرفت ، مرامنامه مسافرت هایمان می شود .

هوای مطبوع ، ساحل تمیز و خلوت ، واحد خوش ویو رو به دریا (A1) ، شنای دل سیر ، آن بادبادک خندان و بزرگ ، شیربلال های خوشمله ،  آش رشته پارک جنگلی نور (بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه) ، اسب سواری در جنگل ، سیر فراوان خوردن ، تدارکات خوب ، برنامه ریزی و استفاده بهینه از وقت و استراحت کافی ، آرامش فکری در حد لالیگا ، اطراق ناهار بین راهی مسیر برگشت از خاطرات به یادماندنی این سفر بود .

ساعت 12 ظهر شنبه شهر زیبای نور را ترک کردیم و  از مسیر جاده هراز به تهران برگشتیم و نزدیک غروب به خانه رسیدیم .

خیلـــی خــیلی برای همه مان خوش گذشت مخصوصا موتورسواری و اسب سواری برای کوچولوها شادی آور و لذتبخش بود جای همه دوستان خالــــــــی .

با تشکــــر از زحـــمات دایی فیـــروز عــــزیز و زنــــدایی گــرامی ات و همـراهی امیـــرعلی جــونی ؛ هـــمسفران همیشگــــی قــطار شادیــهای زندگیمـــون ...