حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

فــــــــرهـنگ لغات

1392/5/1 11:27
732 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

ای نام تو بهترین سرآغاز            بی نام تو نامه کی کنم باز

حسین جون ! تو ماه تمام من و تموم هستی من در دنیایی . 

گل همیشه بهارم  ! با تو پر شکوفه می شوم و بدون تو  دست خزان گل های هستی ام را پر پر می کند .

 دلبندم ! این اولین مطلبی است که تقدیم وجو نازنینت می کنم امیدوارم که بپذیری .

البته دست بابایی درد نکنه که انصافاً گل کاشته...

گلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل

فرهنگ لغات حسین در 2 سالگی 

 آ آ جون : آقاجـــون     گل

 آب بی به : آبمیوه      گل  

بس مال : دستمال     گل

بَ شنی : بستنی      گل

حم مد : محمد مهدی گل

سذا : غذا                  گل

سن نانا : زندایی      گل

سُـوعـــــت : ساعت  گل

شــابت : نوشابه      گل

کنکو : کنترل            گل

منا : ندا                  گل

مناد : مداد             گل

نِی لان : لیلان        گل

هامیما : هواپیما    گل

هربع: مربع            گل

هــوثلث : مثلث      گل

یی سانه : ریحانه  گل

niniweblog.com

در صورت به خاطر آوردن کلمات جدید ، فرهنگ لغات بالا آپدیت خواهد شد . 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

بابای امیرعلی
14 خرداد 92 13:56
حدافظ..............خداحافظ شابات.............شلوار پپلپذیر..............دلپذیر حچن...............حسین حاطمه............فاطمه حب الله..........لطف الله حانی.............خانی حاله...............خاله برای اشاره به اشخاص.....این چیه؟؟ برای اشاره به اشیاء.......این کیه؟؟ همیشه شاد باشی دای دای
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
15 خرداد 92 12:02
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
بابایی
18 خرداد 92 15:24
سلام مامان حسین از بابت تعریفتون ممنونم عزیزم قابل تو و حسین جون رو نداره ممنون میشم اگه بیشتر کمکم کنی . در ضمن این پستت واقعاً بی نظیر بود . عزیزان دلم دوستتون دارم .
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 خرداد 97 21:11
ای جاااانم چه زبانی اختراع کردهه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
12 خرداد 97 23:39
کلا دست به اختراعش عالیهمحبتگل
mahyamahya
15 خرداد 97 8:55
اخیییی چه بامزههه
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:37
😍 😍 😍