حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

💗☀️کلاس های تابستانی ماه تمام من☀️💗

1398/4/30 16:25
310 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان جان یک دل سیر دعایت کردم که جان مرا هر دم پر می کنی از ماه تمام من . بیشتر بمان که ماه تمام من با خورشید داغ روزهای گرم و طولانی ات بیشتر خاطره سازی کند ، هر روز یک دل سیر بخوابد و  شب بیداری بکشد و تا صبح با لگوهایش بازی کند و خواب از سر حلما بپراند و حلما برایش خنده کند . ❤️😀😘💕💕💐

ماه تمام من ! زندگی همین هایش شیرین است . گاهی سخت و گاهی آسان . گاهی مشق داری و گاهی عشق می کنی... چه گاهی شیطنت می کنی و چه گاهی ماه تر از ماه می شوی احساس شیرینم برای شیطنت های دوران کودکی خودم تر می شود ... عزیزم ! این روزها برایت خواب و رویا خواهد شد . به هنگولی بگو که ظهرهای دم کرده تابستان نمی تواند گولت بزند و دوست داشتن حلمایی را از یادت ببرد بگو که ماه تمام من به خورشید مهربانش می نازد هنگولی برود پی کار خودش... . 😜😊😂💕💕💐

امسال سه کلاس تابستانی فوتسال ، زبان و معارف مسجد قندی حسابی وقتت را پر کرده است و  با اشتیاق و علاقه به کلاس می روی و کلی کیف می کنی . تابستانت پر از بازی و شادی و نشاط و شادمانی .😊😀🤣💕💕💐

کلاس فوتسال تیم نصرقندی

 

کلاس زبان مسجد نصرقندی

 

کلاس معارف مسجد نصرقندی☀️

 

پسندها (11)

نظرات (5)


30 تیر 98 16:46
تابستونت پر از خوشی و شادی عریزم😍😉👍
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی
سلامت باشید و شادمان🌼🌼😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 تیر 98 20:56
حسین جوووون تابستون خوبی داشته باشی🤗😍❣
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر همچنین شما همینطور 💗💗💞💞💞😍
مامان صدرامامان صدرا
31 تیر 98 7:10
حسین عزیز تابستونت پر از شادی❤❤
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون
همچنین برا صدراجون همینطور🌷🌷🌷
خورشیدخورشید
1 مرداد 98 18:53
⚽️⚽️⚽️
مامان امیر علیمامان امیر علی
2 مرداد 98 9:56
آفرین به این پسر پر تلاش خوش باشی همیشه
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر زندایی با آرزوی سلامتی و دلخوشی و شادی برا شما و دایی و پسردایی جونم🌼🌼💗💗💗