حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

💝💝لالایی ترکی💟💟

1398/4/29 12:27
686 بازدید
اشتراک گذاری

لای لای دئییم یاتاسان

گول غنچه یه باتاسان

گول غنچه لر ایچینده

شیرین یوخو تاپاسان


...
لالای بئشیگیم لای لای

ائویم ائشیگیم لایلای

سن یات شیرین یوخو گؤر

چه کیم کئشیین لای لای


 

...
لای لای دئدیم بویونجا

باش یاسدیغا قویونجا

یات سن گول یاتاغیندا

باخیم سنه دویونجا

...
لای لای امه ییم لای لای

دوزوم چؤره ییم لای لای

تانری دان عهدیم بودور

گؤروم کومه یین لای لای

لای لای اولدوزوم آییم

لای لای شاماما پاییم

سن گئت شیرین یوخویا

منده نفسین ساییم

 




لای لای اوجا سهندیم

لای لای شکریم قندیم

دونیا گوزلریندن

منده سنی بیندیم


لاي لاي آهو گؤز بالام

لاي لاي شيرين سؤز بالام

گؤزَل ليكده دونيادا

تكدي منيم اؤز بالام



لای لاييْنام اؤز بالام

قاشي قارا گؤز بالام

ديلين بالدان شيرين دير

 دوداغيْند سؤز بالام

 



لايْ لايْ ديلين دوز بالام

ديل آچ گينان تئز بالام

من اوتوروم سن دانيْش

 شيرين شيرين سؤز بالام


 


لاي لاييْنام گوُل بالام

تئل لَري سوُنبوُل بالام

كَپَنَك دَن سئرچَه دَن

 يوخوسو يوُنگوُل بالام

 

پسندها (15)

نظرات (13)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 تیر 98 12:48
جانمی آخه حلمایی🥰😘😘❤

29 تیر 98 13:07
عزیزدلم 😍😍😍
گرچه متوجه نشدم اما عکسا بیار زیبا بود 😚😙
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 تیر 98 16:58
خوب بخوابی نازنازی. 😘
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنونم آرامش در زندگی همواره نصیبتان باد   🌼🌼💗💗💗
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
29 تیر 98 17:04
من که از لالایی ها سر در نیاوردم ازشون رد شدم  🙈 ولی با عکسا حال کردم 😍😍
چه نی نی نازی داین خدا حفظش کنه
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی
​​​​​​ممنون از حسن توجه تون 🙏🙏🙏💟💟
mahsamahsa
29 تیر 98 18:40
خیلی متن زیبا و عکسهای از اون زیباتری بود خدا حفظش کنه هر دو تا فرزنداتون رو من خودم خیلی دوست دارم از بچه موقع خواب عکس بگیرم حس این رو داره که داری به یه فرشته نگاه میکنه 💐
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از توجه و نگاه ویژه تون🙏🙏🙏
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
29 تیر 98 19:52
😍😍😍

30 تیر 98 5:18
😘😘😘😘
مامان پریمامان پری
30 تیر 98 12:38
بسیار عالی😍

لالا دیرم لالاسنه
غنچه گلم بالاسنه🙂
 
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
یاشیاسیز ممنونام🙏🙏🙏
مامان امیر علیمامان امیر علی
30 تیر 98 13:03
حلما با لالایی های بابا حال میکنه یا بابا با لالایی گفتن به حلما
من که نفهمیدم😜
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
حلما نگو بلا بگو ...
اینقدر شیرین شده ماشاللا که هوش از سر آدم می پرونه ...😍😍😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 تیر 98 13:09
یاشاسین👍❤
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
چوخ ممنون ساغ اولاسیز💗💗💗
مامان صدرامامان صدرا
30 تیر 98 15:44
گوزل بالا گوزل یوخولار گورسن💖💖💖
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشککورلر چوخ ممنووووون .
آلله صدرا بالانی ساخلاسین .💖💖💖
خورشیدخورشید
1 مرداد 98 18:50
💟💟💟
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
2 مرداد 98 18:54
ای جانممممم
چه خواب قشنگی🤗
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
نگاهتون زیباست 
ممنون از توجهتون🌼🌼💞💞💓💓💓