حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

تولدت مـبارک عزیزم

1392/5/1 11:26
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

و خدا در این نزدیکیست ... 

                                            

     حسین عزیز  امروز چهارمین سالروز تولدته وقتی قاصدک مهربون در  میان هزار بیم و امید خبر ولادتت و مهمتر از اون  خبر سلامتی تو و مامان  را بهم داد اشک شوق در چشمام  حلقه زد  عزیز دلم سلامتی تو و مامانی برام یه پیغام قشنگی داشت آری " خدا  در این نزدیکیست" .... .

niniweblog.com

 

 

     حسین جون خاطره جالبی  از اون ساعت تعریف می کنم وقتی پرستار اسممو صدا زد و گفت آقای خانی گفتم بله گفت : تبریک میگم بابا شدی  دخترت بدنیا اومد گفتم چی چی د.. دختر نبود که پ...پ....پسر بود بعد با لبخند برگه تولدت را بهم داد و گفت شوخی کردم .

        niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

    

 حسین عزیز  امروز برای جشن  نامزدی عمو خیراله به زادگاه مامان و بابات" لیلان"  اومدیم و روز تولدت مصادف شده با این جشن  که قرار است ساعاتی دیگر به خونه زن عمو مهناز اینا بریم  جشن تولد 4 سالگیت به یه خاطره خوب و به یادموندنی تبدیل میشه .

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

    

 

حسین جون دلبند مامان و بابا ! شیرینی زندگیمون فقط تویی و هر بار که نام زیبایت را می بریم کاممان شیرین می شود  تو پاکترین عشق زمینی ، و قلب پاکت آشیانه محبت است راستی چه زیبا خالقی داری تو ...! حتم دارم اون موقع که خدای خوش سلیقه گِل وجودت را می سرشت در آفرینشت سنگ تموم نهاده است فتبارک الله احسن الخالقین

 

niniweblog.com

 

و درود و صد درود بر مادری که ترا زاد .

 

 همسر عزیزم ! خوب میدانم که تمام جوانی و شور و نشاط زندگیت را وقف دنیا آوردن و بزرگ کردن فرزند عزیزمان نمودی و روز تولد حسین بیش از همه  متعلق به شماست .

 

 روزی کودکی میخواست متولد بشه و پا به این دنیای قشنگ بذاره ...

رفت پیش خدا و راجع به ندیده هاش توی این دنیا سوال کرد ؛ کودک از خدا پرسید :خدا وقتی من دنیا اومدم بعد از اینکه چشم باز کردم مادرم رو چطوری پیدا کنم ؟ خدا گفت : نترس من فرشته ای رو بهت معرفی میکنم که کمکت میکنه ...!

کودک پرسید خوب چطوری غذا بخورم ؟چی بخورم ؟بازم خدا گفت : نترس! من فرشته ای رو بهت معرفی میکنم که یادت میده .

کودک در ادامه پرسید : خداجون بعد از اینکه بزرگ شدم واین کارها رو کردم چطوری باید راه برم،حرف بزنم،بخندم و...؟ بازم خدا بهش میگه نترس من فرشته ای رو بهت معرفی میکنم که همه این کارها رو بهت یاد بده!

کودک آخر حوصلش سر میره و از خدا میپرسه آخه این فرشته کیه ؟ خدا میگه اون فرشته همه جا پیشته و همه چیز رو بهت یاد میده و تو میتونی مادر صداش کنی...

 

 

حسین جان تولدت مبارک 

 

 

niniweblog.com

 

پسندها (4)

نظرات (18)

مامان جون
10 خرداد 92 10:25
ماه تمام من تولدت مبارک
بابایی
10 خرداد 92 10:27
نور دیدگانم تولدت مبارک
ریحانه
10 خرداد 92 10:36
پشر دایی تولدت مبارک
علی
10 خرداد 92 10:42
پسر عموی عزیزم تولدت مبارک
عمو مهدی
10 خرداد 92 10:50
حسین جونم
روز تولـــــــد تـــو میــــــلاد عشـــــــــــق پاکــه
برای شــــــــــــکر ایــــــن روز پیشونیم رو خاکــه

تولــــــــــد تولـــــــــد تولـــــــدت مبــــــارک !



عمو مهدی
10 خرداد 92 11:08
♥♥♥♥حسین عزیز دلم♥♥♥♥♥♥
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان داشتم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است؟.....!

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک



♥♥♥♥♥♥حسین جانم♥♥♥♥♥♥♥

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک

♥♥♥♥♥♥حسین شیرینم♥♥♥♥♥♥
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره

♥♥♥♥♥♥حسین ای همه هستیم♥♥♥♥♥♥
تولدت مبارک
و هزاران بار مبارکت باد.

مسعود
10 خرداد 92 11:25
حسین جونم تولدت مبارک الهی صد سال زنده باشیتقدیمی از طرف پسر عمه
امیر حسین
10 خرداد 92 12:15
سلام حسین ماه بابا تولدت مبارک
فاطمه
10 خرداد 92 13:33
ناز دلم حسین جونم کوچولوی خوشگلم تقدیم برای عرض تبریک تولدت مبارک نازنینم از طرف دختر عمه
عمه معصومه
10 خرداد 92 13:38
عزیز دل عمه جون تولدت مبارک
امیرعلی
10 خرداد 92 14:40
تولد تولد تولدت مبارک پسر عمه عزیزم تولدت هزاران بار مبارک خیلی دلم میخواست که تو اولین جشن تولد که مصادف میشد با چهارمین میلاد حضورت شرکت کنم ولی خوب چه میشه کرد قسمت این طوری رقم خورده بوده دیگه امیدوارم که مسافرت خوش بگذره به همه سلام برسون دوست دارم هزارتا با این دستای کوچولوم برات از خدای مهربون صد سال عمر باعزت در کنار مامان وبابای مهربونت میخوام دیدیرید ...تولد تولد تولدت مبارک
زن دایی
10 خرداد 92 14:52
سلام حسین جان تولدت هزاران بار مبارک آخ که چقدر دلم میخواست بازم تو جشن تولدت مثل سه تای قبلی شرکت کنم و کیک تولدت رو خودم تقسیم کنم ومثل (همیشه برا خودم از همه بیشتر بردارم )
شلوغ ترین فرد توی همه جشن تولدات من بودم وای که نمیدونی برای امسالت با امیرعلی چه برنامها که داشتم ،امیدوارم که همیشه شاد وسالم وموفق باشی قدر بابا ومامان گلت رو بدون که عاشقانه دوست دارن راستی مطلبی رو که بابایی برات نوشته خیلی خیلی خوشگله اینقدر که من دلم گرفت حتی خواستم گریه کنم
اشکال نداره ایشاءالله بعد از برگشتنتون به تهران جشن میگیریم
راستی تبریک صمیمانه من رو به زن عموی جدیدت برسون امیدوارم که خوش بخت باشن وای که چقدر حرف زدم فکر کنم از اون کاکائو های حاجی خوردم دوست دارم هزارتا
خواهان سر سبزی باغ دلت زن دایی مرضیه

پاسخ : زندایی عزیزم از پیام تبرک سرشار از مهر و محبت تان سپاسگذارم انشاأله جشن تولد امیر علی جونم
از طرف حسین

مامان امیرعلی
10 خرداد 92 15:22
امیرعلی تو وبلاگش تولد پسر عمشو تبریک گفته البته ببخشید از کیک سال 89 عکس نداشت که بذاره
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
10 خرداد 92 15:54
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120سالگیت عزیزم



پاسخ :مامان و بابای محمد پارسای عزیز سلام و هزاران درود
فداتون بشم از پیام محبت آمیزتان کمال تشکر را داریم ...تولد محمد پارسا هم مبارک باشه
از طرف حسین کوچولو مامان و بابای حسین
داي داي فيروز
10 خرداد 92 18:48
حسين عزيز تولدت مبارك انشااله 120 ساله بشي
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 خرداد 97 21:10
تولدت مبارم عزیزمممم مبارکه به سلامتی
mahyamahya
15 خرداد 97 8:56
تولدش مبارک
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:37
😍 😍 😍