حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

💔💔به بهانه چهارمین سالگرد عروسی عموجان فقید حلما و حسین 💔💔

1398/3/21 18:04
706 بازدید
اشتراک گذاری

چه میدانستم قربانگاه کجاست ؟؟؟

من فکر کردم فقط یه نگاه صمیمانه است .

بابا کوچولو بودم دیگه ببخشین نفهمیدم  قربانگاه کجاست ...عشق کیه ...

نگو که به دیدار عشق  می روی .!!!...

نگفتی که عاشق می شوی دلت پیش عشقت گیر می کند . میری و دیگه برنمیگردی!!!...؟؟؟...

 

گریه نکن باباجون میدونم تو هم نمیخواستی که سهم محمدت از زندگی چشم دوختن به در باشه تا باباییش بیاید با یه دنیا دوس داشتن و  با یه اسباب بازی کنترلی ...

عیبی یوخ بابا تو با خدایت خوش باش من هم مواظب مامان جونم هستم ...

راستی بابا امشب چهارمین سالگرد عروسی تو و مامان جونمه اگه پیشمان بودی ... حتما امشب کیک  سالگرد عروسی تون رو میذاشتی اول من مزه کنم و تو خوشحال شوی بابا ...

مگه نه بابا....

❤❤❤بابای آسمانی ام دوستت دارم  به اندازه آسمانها❤❤❤

پسندها (17)

نظرات (11)

عمه فروغعمه فروغ
21 خرداد 98 20:38
روحشون شاد🌹
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
خدا اموات شما رو هم بیامرزد 🌷🌷
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 خرداد 98 20:38
خدا رحمتشون کنه

روحش شاد😔
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزد 🌷🌷
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 خرداد 98 5:27
واقعا ناراحت کنندس متنتون 
روحشون شاد و یادشون کرامی ❤️
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از محبت و همدردی شما 🌼
 
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 98 14:05
روح شون شاد. 
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
22 خرداد 98 22:20
روحشون شاد و یادشان گرامی خیلی ناراحت شدم 
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون
خدا رفتگان شما رو بیامرزد 🌷
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 98 9:55
روحشون در آرامش...انشاالله مورد رحمت خداوند قرارگیرند😢
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون و سپاسگزارم
خدا اموات شما رو بیامرزد 🌷
خورشیدخورشید
23 خرداد 98 12:41
روحشان شادو یاداشان گرامی 🌿
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
سلامت باشین .
خدا ازتون راضی باشد ...🌾
مامان صدرامامان صدرا
23 خرداد 98 20:25
روحش شاد 😔😔😔🌷🌷🌷
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون از همدردی شما🌿
ریحانهریحانه
25 خرداد 98 17:29
لطفا من را دنبال کنید
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
سلام دنبال شدید
مامان امیر علیمامان امیر علی
27 خرداد 98 9:07
روحشون شاد یادشون گرامی
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون
خدا به شما و خانواده محترم سلامتی عطا فرماید .

27 مرداد 98 20:36
روحشان شاد خدا رحمتش کنه😭😭
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
خداوند اموات و رفتگان شما رو بیامرزه انشاءالله🙏🙏