حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

💟🍰حسین ماه تمام من 10سالگیت مبارک🍰💟

1398/3/10 17:05
831 بازدید
اشتراک گذاری

الهی این منم یا من اینم . کدامیک کدامیم . ته چهره روح شیطون و شکلاتی ام ... دقیقا کُپ خودم .. مو که نمیزنی هیچ ... تازه بهتر از خودم  هستی...

چشام رو خیس میکنم و میشورم و پاک میکنم و باز نیگات میکنم حسین همان خود واقعی خودمه ... .

من دوبار آفریده شدم یکبار خودم و دوباره خودم . خدا رو شکر ...

امروز  دوباره 10 ساله میشوم . کلاس پنجمیِ مهر امسال ؛ همان وروجک نیم وجبی حاضر جواب سر درسهای علوم و اجتماعی و یک کلاس دانش آموز عاصی از زرنگی های بابا و اینک یک مدرسه درگیر شیطونی های ماه تمام من ...

شیطون دوست داشتنی و انگشت نمای فامیل که حرف گوش نکردن هایت کاسه صبر پدربزرگهایت را چه لبریز می کند ...!!!....

وای که اگر اینهمه شبیه خودمی عجبی نیست که از کوزه همان برون تراود که در اوست . آری خوب اومدی دو پسر و پدر خردادی که به تور هم بیفتند می شود همینی که هست ...  به فاصله پنج روز . پدری متولد 5خرداد و پسری متولد 10خرداد .

هوای دل انگیز عنصر وجودت چه دیوانه مان می کند ...!!!... ؛ کودک طبیعت 10 ساله خستگی ناپذیر مامان و بابا !

جیوه های نرم درونت چه همه‌ فن‌ حریف و خوش‌ مشرب و آراسته ات نموده .

 

خوش‌ صحبت ‌، بذله‌گو ، شاداب و با طراوت شدنت را چه بگویم  .

 مروارید درونت که داروی جادویی قلبهای مامان و بابا شد تمرکزمان را بیست کردی ، شکرانه وجود نازنینت هر روز مشق زندگی مان شد ... شدی آرامش زندگی مامان و بابا ...

رنگارنگ ! من حاصل 10 سال همراهی باشکوه تو شد یک زندگی زیبا و باطراوت. خدا هم گوشه چشمی به قلب مامان جونت فرمود و با سرشتن گل وجود آبجی بسیار صبور و مهربانت دورهمی مان را چه قشنگ آراسته بنا کرد.

ماه تمام من ! امروز دهم خرداد98 ؛ ده سال از عمر شیرینت می گذرد  . تولدت مبارک ... مرسی که هستی همین والسلام ...

امسال تولدت را با تاخیر جشن میگیریم .انشاءالله بعدا عکسای تولدت را اضافه میکنیم .

 

پسندها (18)

نظرات (15)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 خرداد 98 17:44
تولدت مبارک حسین قشنگم ..انشاالله صدوبیست ساله شی خوشگل پسر😍😘💗🌼
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی
لطفتون زیاد
همیشه سلامت و پایدار باشید انشاءالله ...🌹🌹💟💟🙏🙏🙏
مامان امیر علیمامان امیر علی
11 خرداد 98 0:01
حسین جان تولدت مبارک
امیدوارم به تک تک آرزوهایت برسی
شاد و سالم باشی در پناه حق و زیر سایه پدر و مادر و همراه خواهر گلت
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
خیلی ممنوووون
سلامت و موفق و برقرار باشید انشاءالله ...🙏🙏🙏🌷🌷🌷
مامان امیر علیمامان امیر علی
11 خرداد 98 0:07
سلام من امیر علی هستم 
حسین عزیزم تولدت مبارک
😎⚽️🎖🎁🇧🇱 
خودم نوشتما
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
سلام امیرعلی جون خیلی دوستت دارم.
خیلی ممنون که تولدم رو تبریک گفتی.
دستت درد نکنه.
خودم جواب نوشتم.
​​​​​​
💗💗💗😄😄😄
مامان صدرامامان صدرا
11 خرداد 98 1:23
تولدت‌مبارک گل پسر 🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤تولد پدر خونه هم مبارک 🌷
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر و سپاس از لطف و محبت های همیشگی تان .
همیشه سلامت و پاینده باشید انشاءالله .🌹🌹🌼🌼🌼
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 خرداد 98 3:27
تولدت مباااااارک آقاحسین باهوش و مهربون😘
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
متشکریم .
لطفتون زیاد 
سلامت باشید .🙏🙏🌷🌷
سارابانوسارابانو
11 خرداد 98 5:34
تولدت مبارک باشه گل پسرخوشتیپ
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی و ممنون
سلامت و سربلند باشین
 

11 خرداد 98 9:23
تولدت مبارک حسین جان
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر از لطفتون سلامت باشین
شادی زندگیشادی زندگی
11 خرداد 98 9:46
زادروزتون مبارک
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
سپاسگزاریم . لطف شما زیاد
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 خرداد 98 21:46
تولدت مبارک عزیزم
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون خاله جون سلامت باشین
مامانیمامانی
12 خرداد 98 9:46
تولدت پیشاپیش مبارک گل پسر مامان😘
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی و ممن.ن از لطف و محبت شما
سلامت باشین
خورشیدخورشید
12 خرداد 98 16:59
تولدت مبارک حسین آقا
انشاألله 120 ساله بشی 😍😘💗🌼
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر و ممنون سلامت باشید انشاءالله
​​
عمه فروغعمه فروغ
13 خرداد 98 16:50
تولدت مبارک گل پسر😘
شاد و سلامت باشی پسر بهار 🙂
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون خاله جون
تشکر از پیام پر انرژی و محبت آمیز شما🌷🌷💗💗
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 خرداد 98 11:08
نماز روزتان قبول باشه
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
نماز روزه شما عم قبول عیدتون مبارک🌹🌹🌹
مامانيماماني
17 خرداد 98 23:33
تولدت مبارك اقا حسين انشاالله به همه ارزوهات برسي 
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون خاله جون سلامت باشین انشاءالله
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
19 خرداد 98 10:43
تولدش مبارک باشه حسین جان
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر و ممنون لطفتون زیاد خاله جون