حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

😘سه ماهگی ات مبارک حلمای عزیزم💖

1398/3/1 18:32
577 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من ! تمام ناتمام من تمام شد ! سه ماه شد که دخترم به قلبهایمان سهام شد . سه ماه شد صبور و مهربان شدیم . سه ماه شد که روزهای زندگی به کام شد  . سه ماه شد تمام آسمان من به ماه من سلام گفت .

🌼🌼💗💗💗🌷🌷👑👑👑😘😘😘😘💖💖💕💕💕💕💞💞💞💞💟💟💟💟🌹🌹🌹🌹🌹🌞🌞🌞🌙🌙🌙

 

حلمایی من که تو باشی بابا چه غمی دارد ... مادر به تو می نازد . سراپای وجود حسین که شدی دلمون قرص شد که نذرهایمان قبول شد .

با آمدنت چهار طاق خانه چهارنفره مان چقدر زیبا شد .

راستش حلم و بردباری ات را خواستم پنهان کنم. کم آوردم ...  نشد نگویم . عشق پاک بابا ! نگفتی از تبار کدام سرزمینی . ذوب شدن در کوره عشق عقیلة العرب به سن و سالت نمی خورد ... عههه مگر به  سن و سال است بابا ... پس روکم کنیه که نامت را زینب ننهادیم . رومون سیاه ... آخر فقط دلمان خواستن کرد ... خب حلما هم لقب زیبای آن حضرت است ...

سه ماهگی ات مبارک حلمای عزیزم !🌼🌼🌼💗💗💗🌷🌷👑👑👑😘😘😘😘💖💖💕💕💕💕💞💞💞💞💟💟💟💟🌹🌹🌹🌹🌹🌞🌞🌞🌙🌙🌙

 

پسندها (16)

نظرات (10)


1 خرداد 98 22:15
3ماهگیش مبارک *__*
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی
ممنون دوست عزیز
سلامت باشید 🌷🌷
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 خرداد 98 0:08
ای جان دلم خداحفظت کنه دخمل خوشگلمون❤
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
سلامت و موفق باشید خاله جون💐🥀
Maman fatemehMaman fatemeh
2 خرداد 98 1:51
مبارک باشه گلم😍
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشکر سلامت باشین 🙏🌺🌸
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 خرداد 98 2:02
سه ماهگیت مبارک حلماخانوم شیرین بلا😘
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون 🙏🌿🌻
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 98 4:34
سه ماهگیت مبارک عروسک جان💖💖💖
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
میسی خاله جون .  .🙏🌷🌹
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
2 خرداد 98 8:45
سه ماهگیت مبارک دختر گلم
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
لطفتون زیاد خاله جون🙏 🌼🕊
خورشیدخورشید
2 خرداد 98 10:21
سه ماهگیت مبارک حلمایی ها🎂🎂🎂
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
مرسی ها سلامت ها باشید ...💖💖💖
سان آی ومامانیسان آی ومامانی
2 خرداد 98 11:19
خدا حفظش کنه😘😍😍
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
ممنون خدا پرنسس کوچولوی شما رو هم حفظ کنه انشاألله 🙏🌹🥀
عمه فروغعمه فروغ
2 خرداد 98 17:21
😘مبارکه😍
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
تشكر فراوان 
سلامت باشين🙏🙏🙏
مامان امیر علیمامان امیر علی
13 خرداد 98 9:47
عزیزم
چه جیگری شده
3 ماهگیش مبارک
دلمون حسابی براش تنگ شده
بوسش کنید از طرف هر سه تامون
مامان و بابای حلما و حسین
پاسخ
نگاهتون زیباست 
شما همیشه لطف دارین
شیرین کام باشین