حسین ماه تمام منحسین ماه تمام من، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
حـــلمــاجـــونحـــلمــاجـــون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

حـــــلما و حســــین

تقدیم به دایی فیروز گلم

1392/4/8 12:22
645 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به دایی فیروز گلم  ، امیرعلی خوشگلم آشناترین نی نی دنیام  و زندایی عزیزم که در غربت این آسمان و زمین بیدرد ، بعد از خدای مهربون تنها  انیس لحظه های خوشی وناخوشی هامون بوده و  هستند .

niniweblog.com

 

نفسی دعا بخوان از ته د ل ....  پی قافیه نباش.

حرف دل خود شعری است که خدا خدای آن قافیه است و تمنای نگاهت وزنش و غمی به وسعت مشرق زمین مفهومش راستی گریه یادت نرود

شعر بی موسیقی بیمار است .

 

سلام دایی جون زندایی جون  امیرعلی جون  .

سلام نمیدونم باید از کجا شروع کنم .

از کجا بگم ولی اومدم که بگم سخته ، ولی میگن میشه ....

niniweblog.com

 

دایی جون بابام همیشه از خاطرات  شما برام تعریف میکنه و  قصه ها میگه.

 از روزهایی که در کرج مینشستن( اون موقع  من نبودم) که شما با زحمت زیاد هر هفته به دیدنشون می رفتین و گفته که هیچ وقت نذاشتین تنهایی رو حس کنن و موقع اومدنشون به تهران خیلی کمکشون کردین .

برام گفته که موقع دنیا اومدن من اومدین بیمارستان وای که چقدر خوشحال بودی و پر پرواز می خواستی...قلب..

بهم گفته ازخاطرات سه سفر به یادماندنی  مشهد که با قطار رفتیم .

خب حق با شماست  اولی رو من مسافر بودم و شما و زندایی تازه باهم عقد کرده بودین وسفر دوم و سوم را که پنج تامون باهم یادش بخیر درشهر امام هشتم در مشهد مقدس  مهمون خونه خاله سعیده اینا بودیم وای که چقدر خوش گذشت ...قلب... .

واسم خیلی چیزا گفته  اینو دیگه خوب یادمه ازسه چشن تولدم که هر سه تا رو کنارمون بودین و همیشه شمارشگر ستاره های آسمون جشنم در عدد چهار هنگ میکرد .  آره خیلی چیزا بهم گفته ........قلب

niniweblog.com

 

زندایی جون از  محبت های مادرگونه ، نگاه های مهربون ودست های نوازشگرتون که در این سال ها  برام ارزونی کردین تشکر می کنم .... .

امتحوناتو زودی تموم کن(همش بیس بگیری ها)  وبلاگ امیرعلی جونمو دوباره را بنداز دیگه ...آخه دلمون واسه عکسای خوشگلش تنگ شده  لبخندلبخندلبخند....... .

 

امیر  علی  عسیسم...

niniweblog.com

تو آشناترین نی نی دنیامی ، تو نی نی ترین آشنای دنیامی ،فدای اون چشای آسیمونیت  پشل دایی خوشگلم زود باش بزرگ شو دوش دارم با تو همه جا برم عکشاتو دوشتای بابام دیدن میگن این که دختله چلا اشم پشل بلاش گذاشتین .

آخه میدونی ماشاللا بس که خوشگلی باورشون نمیشه پشلی ،  مامانش پاشو بلاش اشپن دود کن ، ای خدای مهربون خالق هفت آسمون خودت مواظبش باش ... .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com     

پسندها (7)

نظرات (8)

باباي امير علي
1 خرداد 92 13:53
سلام دايي جون حسين عزيزم تو و امير علي نوگلان ما هستين و خانواده شما هميشه باعث دلگرمي و اميد ما بوده و زحمات زيادي براي ماكشيده اند . انشالا كه هميشه سلامت و موفق باشيد باتشكر داي داي فيروز
زن دایی
3 خرداد 92 20:30
تقدیم برای عرض تشکر
زن دایی
4 خرداد 92 19:45
اون بالا من با قلبها یه قلب بزرگ برای دل بزرگ حسین آقا کشیده بودم مثل اینکه درست طراحی نشده ؟





پاسخ : سلام مرثی میگم که ای خدا هر چی من ومامانش تلاش کردیم متوجه نشدیم ولی حدس می زدیم چیز جالبی باشه . بازم ممنون



حسین : دست شما درد نکنه زندایی جون بیشتر از این خجالتم ندین
سیدمعصوم
6 خرداد 92 10:33
سلام حسین آقا امیدوارم همیشه سایه پدرومادر بالا سرت باشه دوست دارم
خورشیدخورشید
27 اردیبهشت 97 10:49
آفرین به این قلمتشویقتشویق
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 اردیبهشت 97 14:52
مرسی از محبت شما
خورشیدخورشید
27 تیر 97 22:44
گلگلمحبتمحبتمحبت​​​​​​​
خورشیدخورشید
20 خرداد 98 15:39
😍 😍 😍